вівторок, 25 лютого 2020 р.

Педагогічна рада


Виступ на засідання педагогічної ради від 27.08.2019 р
Класний керівник 9 класу
Підлісненської філії КЗ «Олександрівське НВО №2»
Возник Тимур Валентинович
«ПЕРСПЕКТИВИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ, ЯК ОРІЄНТИР НА СТВОРЕННЯ УМОВ ДЛЯ САМОРОЗВИТКУ ТА САМОРЕАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ»
1)    Характеристика учнівського колективу
У 9 класі навчається 13 учнів. 10 хлопчиків та 3 дівчат. Вік 14-15 років. 2004 р.н – 4 учні, 2005 р.н – 9 учнів. У класі 4 учнів із багатодітних сімей. Одна дитина перебуває під опікою, одна дитина є дитиною учасника АТО. Одна дитина напівсирота.
2)    Аналіз результатів навчально-виховної роботи в класі
Матеріальне становище у більшості дітей у сім'ях середнього рівня. Більшість дітей виховується в сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність, хоча інколи учні виділяються підвищеною експресивністю, що пов’язано із піком підлітковогоо віку. В цілому діти чуйні один до одного і за складних обставин, кожен знаходив підтримку в однокласників Протягом 3 років я веду виховну роботу, яка поєднала в собі традиційні форми та методи роботи класного керівника та нетрадиційну, але таку важливу галузь — своєчасну психологічну допомогу вихованцям та їх родинам. Для цього використовую тестування, тренінги та індивідуальні консультації. Як класний керівник багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культурної поведінки. Для цього проводив ряд бесід, годин спілкування на дану тематику.
Взаємовідносини класного керівника і учнів класу задовільні. В цілому клас характеризується як дружний, організований, із налагодженою системою самоврядування та хорошим психологічним кліматом. Наявні угрупування переважно за місцям проживання. Неофіційних лідерів в класі немає. Клас із високим рівнем вихованості, «важких» та «недисциплінованих» учнів лише  двоє. Яскраві індивідуальні особливості органічно впливають на розвиток класу як колективу.
За підсумками минулого навчального року успішність складає  45 %, є лише  2 учні, які не встигають. У класі є так званий «резерв» — це учні, що мають декілька оцінок середнього рівня знань, але працюють над їх виправленням.
3)    Основні фактори, що вплинули на покращення успішності та якості освітніх досягнень учнів.
-         Підвищений контроль батьків.
-         Участь учнів в роботі різних гуртків та наукових досліджень.
-         Мотивація учнів: кращі учні за підсумками семестру мали можливість поїхати в кіно.
4)    Основні причини, що спричинили п зниження якості навчальних досягнень учнів, рівня їх вихованості та розвитку.
-         Відсутність допомоги батьків в контролі за успішністю
-         Зміна інтересів та захоплень дітей у зв’язку із психологічними змінами протягом підліткового періоду.
-         Відсутність належного контролю  від класного керівника
5)    Стан успішності учнів класу.
Клас
К-сть
учнів
Атест.
Не
атест.
В. рівень
%
Д.
рівень
%
В. і Д. рівень
%
Сер. рівень
%
Поч. рівень
%
8

13
13
-
-
-
6
46
6
46
6
46
1
8

6)     Пропозиції щодо подальшого удосконалення навчально-виховної роботи в класі.
-         Підвищення  рівня самоорганізації та саморозвитку класного керівника
-         Планування навчально-виховного процесу

Немає коментарів:

Дописати коментар