КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 1 к л а с
І СЕМЕСТР
Урок №
|
Дата
|
Урок
в НМК,
зміст уроку
|
Мовленнєві
зразки
|
Лексика
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Читання
|
Вірші та пісні
|
Примітка
|
|||
Introduction. Unit 1 “Hello, Friends” / Вступ. Розділ 1 «Привіт, друзі!»
|
|||||||||||||
1
|
|
1
Знайомство зі
Смайликом.
Привітання
|
Hello!
I am
Smiley!
Hello! / Hi!
I am … .
Goodbye!/
Bye!
|
Hello!
Liz, Tim,
friends
|
PB p.4-5
PB p.6-7
|
PB p.4-5,
WB p.4
Lesson 1
PB p.6-7
WB Less1
p.5
|
Вправи відповідних
уроків у робочому зошиті,
які направлені на
розвиток навичок читання та письма,
що сприяють зоровому
схопленню
образів букв, літер
тощо
та готують до їх відтворення на письмі
|
Аудіо-візуальна рецепція
графічних зображень
у підруч-нику та
в зошиті
|
Пісня “Hello,Hello,Hello…”
p.7
|
|
|||
2
|
|
2
Привіт! Я – Макс.
|
Hello!
Hello! / Hi!
I am … .
Goodbye!/
Bye!
|
Max, Ted,
Dan, Fred, Ann
|
PB p.8-9
|
Lesson 2
PB p.8-9
WB
Less2 p.6
|
Пісня “Hello,I Am Max …” p.8
|
|
|||||
3
|
|
3
Як
твої справи?
|
How are you? - I am fine. Thank you.
|
Tina,
Vic, Pam, Sam.
Yes / No
|
PB p.10-11
|
Lesson 3
PB
p.10-11
WB Less3
p.7
|
Пісня “Hello,I Am Vic …” p.11
|
|
|||||
4
|
|
4
Історія
від Смайлика: «Давайте знайомитись!» (повторення вивченого)
|
ЛО розділу (с.4-13)
|
PB p.12-13
|
PB p.12-13
WB Less4
p.9
|
|
|||||||
Unit 2 “My School” / Розділ 2 «Моя школа»
|
|||||||||||||
5
|
|
1
Шкільне
приладдя
|
- Stand up!
- Take your bag, please!
|
pen,
pencil, book, bag
|
PB p.14-15
|
Lesson 1
PB p.14-15
|
WB Less1
p.10
|
|
|
|
|||
6
|
|
2
У школі.
Команди вчителя.
|
- Sit down!
- Open your book!
- Close your book!
|
ant, bear
|
PB p.16-17
|
Lesson 2
PB p.16-17
|
Aa, ant
Bb, bear
WB Less2 p.11
|
PB p.17
|
Фонетичні пісні з літерами
Aa, Bb
|
|
|||
7
|
|
3
Першокласники
на уроці англійської
|
- Keep moving!
We are at school today!
|
cat, dog
|
PB p.18-19
|
Lesson 3
PB p.18-19
|
Cc, cat
Dd, dog
WB Less3 p.12
|
PB p.18
|
Фонетична пісня з літерами
Cc, Dd
Пісня “Stand Up, Sit
Down…” p.19
|
|
|||
8
|
|
4
Що
нам потрібно для навчання?
|
- Is it a …?
– Yes, it is. / No, it
it not.
|
pencil
box, chair, elephant, fox
|
PB p20-21
|
Lesson 4
PB p.20-21
|
Ee, elephant
Ff, fox
WB Less4 p. 13-15
|
PB p.21
|
Фонетичні пісні з літерами
Ee,Ff
Віршик “A Book, a Pen, a
Pencil” p.20
|
|
|||
9
|
|
5
Тварини.
Історія
від Смайлика: «Пригода робота Сема» (повторення вивченого)
|
- Take the ball!
- Turn around!
- Stop!
- Please!
|
ЛО розділу (с.14-25)
|
PB p.22-25
|
Lesson 5
PB p.22-25
|
WB Less5,6 p.16-17
|
|
Пісня “Tee-lee-lee…” p.11
|
|
|||
Unit 3 “My Family” / Розділ 3 «Моя сім’я»
|
|||||||||||||
10
|
|
1
Члени
моєї сім’ї
|
- Who is this?
- This is my father
/mother / sister / brother
|
father, mother, sister, brother
|
PB p.26-27
|
Lesson 1
PB p.25-27
|
WB Less 1
p. 18
|
|
|
|
|||
11
|
|
2
Зустрічайте:
моя сім’я
|
- This is my family: my
father, my mother…
|
my
father,
my mother,
my sister,
my brother
|
PB p.28-29
|
Lesson 2
PB p.28-29
|
Gg, goose
Hh, horse
WB Less2 p. 19
|
PB p.28
|
Фонетичні пісні з літерами
Gg, Hh
|
|
|||
12
|
|
3
Мої
дідусь та бабуся, дядько та тітонька.
|
My father and your father.
I love my father Ben.
|
grandfather,
grand mother, my / your,
to love,
Ben,
Emily
|
B p.30-31
|
Lesson 3
PB p.30-31
|
Ii, iguana
Jj, jaguar
WB Less3 p. 20
|
PB p.30
|
Фонетичні пісні з літерами
Ii,Jj
Пісня “Grandfather and
grandmother…” p.31
|
|
|||
13
|
|
4
Святкування
Різдва у моїй сім’ї
|
-
What is this?
-
This is a Christmas Tree.
|
Christmas, Christmas Tree.
|
PB p.32-33
|
Lesson 4
PB p.32-33
|
Kk, kangaroo
Ll, lion
WB Less4 p. 21-23
|
PB p.32
|
Фонетичні пісні з літерами
Kk,Ll
|
|
|||
14
|
|
5
Моя
родина
|
This is …
|
ЛО розділу (с.26-31)
|
PB p.34
|
Lesson 5
PB p.34-35
|
Aa…Ll
WB Less5 p. 24
|
|
Вірш“This Is My Family”
|
|
|||
15
|
|
6
Історія
від Смайлика :
«За
Різдвяним столом»
(повторення
вивченого)
|
-
Merry Christmas!
- We wish you
a Merry Christmas and Happy New Year!
|
ЛО розділу (с.26-37)
|
PB p.36-37
|
Lesson 6
PB p.36-37
|
WB Less6
p. 25
|
|
Пісня “ We wish you a Merry Christmas …” p.37
|
|
|||
16
|
|
Тепер
я вмію…
(повторення
та узагальнення вивченого за 1 семестр)
|
|
ЛО тем, що вивчалися (с.4-37)
|
PB p.38
|
PB p.38-39
|
|
|
|
|
|||
КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ 1 к л а с
ІІ
СЕМЕСТР
Урок №
|
Дата
|
Урок
в НМК,
зміст уроку
|
Мовленнєві
зразки
|
Лексика
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Читання
|
Вірші та пісні
|
Примітка
|
|
Unit 4 “My Toys” / Розділ 4
«Мої іграшки»
|
|||||||||||
17
|
|
1
Ми маємо чудові іграшки
|
- I have got two/three dolls.
- What is this? – It is a plane.
- You have got nice toys!
|
car, doll,
plane, one, two, three
|
PB p.40
PB p.41
|
Lesson 1
PB p. 40-41
|
WB
Less1 p. 26
|
|
|
||
18
|
|
2
Назви іграшок. Числівники
|
- I have got four/five dolls.
|
train,
ball, teddy, four, five
|
PB p.42
|
Lesson 2
PB p.
42-43
|
Mm, monkey
Nn, Nina
WB
Less2 p.27
|
PB p.43
|
Фонетичні пісні з літерами Nn, Mm
|
|
|
19
|
|
3
Вчимося
фарбувати. Кольори
|
-
Look! I have got a red fox.
-
And I have got a blue rabbit.
|
blue,
green, yellow, red
|
PB p.44
|
Lesson 3
PB p.44-45
|
Oo, owl
Pp, pig
WB Less3
p.28
|
PB p.45
|
Фонетичні пісні з літерами Oo, Pp
Вірш“Blue and Yellow…”
|
|
|
20
|
|
4
Цікаві
ігри. Кольори
|
- Is is a doll?
- No, it is not.
- What is it?
- It is a teddy bear.
|
black, white,
brown
|
PB p.46
|
Lesson 4
PB p.46-47
|
Qq, queen,
Rr, rabbit
WB Less4
p.29-30
|
PB p.47
|
Фонетичні пісні з літерами Qq, Rr
|
|
|
21
|
|
5
Час для гри. Розважимося?
|
- What is it?
- Is it a … ?
- No, it isn’t \ Yes, it is.
Choose and name.
|
|
PB p.48-49
|
Lesson 5
PB p.48-49
|
WB Less5
p.31
|
|
|
|
|
22
|
|
6
Історія
від Смайлика: «Хто як грається?»
(повторення
вивченого)
|
- We’re all having fun!
- It’s my plane.
|
my, pink ballerina, toy soldier
|
PB p.50-51
|
PB p.50-51
|
WB Less 6
p. 33
|
|
Пісня “ Toys”,
p51
|
|
|
Unit 5 “Happy Birthday!” / Розділ 5 «Щасливого дня
народження!»
|
|||||||||||
23
|
|
1
Скільки
тобі років? З днем народження!
|
- How old are you?
- I am six (seven).
- Happy birthday!
|
present,
candle, cake, six, seven
|
PB p.52-53
|
Lesson 1
PB p.52-53
|
WB Less1
p.34
|
|
|
|
|
24
|
|
2
Скільки
років твоїм друзям?
|
-
He is … .
-
She is … .
|
eight,
nine, ten, he, she
|
PB p.54
|
Lesson 2
PB p.54-55
|
Ss,
snake,
Tt,
tiger
WB Less2
p.35
|
PB p.55
|
Фонетичні пісні з літерами Ss, Tt
|
|
|
25
|
|
3
Вітання
і подарунки
|
-
Are you five?
-
Yes? I am \ No, I am not.
|
|
PB p.56
|
Lesson 3
PB p.56-57
|
Uu,
uncle
Vv,
Vicky
WB Less3
p.36-37
|
PB p.57
|
Фонетичні пісні з літерами Uu, Vv
Вірш“How Old Are You?”
|
|
|
26
|
|
4
Розваги
на дні народження
|
-
How old is he\she?
-
He\she is … .
Dance
like this
|
dance,
happy, read, night
|
PB p.58
|
Lesson 4
PB p.58-59
|
Ww,
wolf
Xx, ox
WB Less4
p.39
|
PB p.59
|
Фонетичні пісні з літерами Ww, Xx
|
|
|
27
|
|
5
Історія
від Смайлика: «Казковий сон»
(повторення
вивченого)
|
-
Good night!
-
I am happy!
-
Look at the card (box).
-
Clap your hands!
|
ЛО розділу (с.52-63)
|
PB p.62
|
Lesson 5
PB p.60-63
|
Виготовлен-ня
вітальної листівки (с.61)
WB Less5,6
p.40-43
|
Озвучення літер
в односкла-дових іменах
|
Піснi “ Happy birthday!”,p.61
”Hello! How Are You?”, p.63
|
|
|
Unit 6 “At the Zoo” / Розділ 6 «У зоопарку»
|
|||||||||||
28
|
|
1
У
зоопарку. Дикі тварини
|
-
I can see a … .
-
I can see three big hippos!
-
Count and say!
|
big, small, hippo, rhino
|
PB p.65
|
Lesson 1
PB p.64-65
|
WB Less1 p.44
|
|
|
|
|
29
|
|
2
«У
зоопарку я можу побачити…»
|
-
I can see them in the zoo.
|
|
PB p.67
|
Lesson 2
PB p.66-67
|
Yy, yak,
Zz, zebra
WB Less2 p.45-47
|
PB p.66
|
Фонетичні пісні з літерами Yy, Zz
Пісня “ In the Zoo…” p.67
|
|
|
30
|
|
3
Імітація
дій тварин
|
-
They can swim!
|
fly, run, jump, swim, they
|
PB p.62
|
Lesson 3
PB p.60-63
|
WB Less3 p.48
|
Закритий склад з голосними о,е,а
PB p.69
|
Пісня “ ABC Song” p.69
|
|
|
31
|
|
4
Виконання
дій
|
-
Fly like a bird!
-
I can swim like a fish.
|
frog, bird, fish, kids
|
PB p.62
|
Lesson 4
PB p.60-63
|
WB Less4 p.49
|
Закритий склад з голосними і,и
PB p.71
|
Пісня “ Just Like This” p.70
|
|
|
32
|
|
5
Візит
до АВС зоопарку
|
-
Listen and point.
-
Find the letter.
-
I have got many animals in my ABC Zoo.
-
Who is this? – this is Vicky. She is my friend.
-
What is this? – It’s Nina, my doll.
|
animal, nice, morning
|
PB p.74-75
|
Lesson 5
PB p.72-73, 74-75
|
WB Less5,6 p.50-51
Виготовлення «Посвідче-ння знавця англійської
мови»
|
Читання і відтворення простих речень
PB p.73
|
|
|
|
33
|
|
Повторення вивченого за ІІ семестр
|
|
|
|||||||
34
|
|
Повторення вивченого за рік
|
|
|
|||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар