четвер, 2 лютого 2017 р.

Діагностика вихованості

ДІАГНОСТИКА ВИХОВАНОСТІ

Методика “Визначення рівня вихованості учнів” (  за Н.Капустіним, П.Третьяковим )

ІНСТРУКТАЖ:
            1. Вихованість – це інтегративний показник сформованого ставлення учня (його позиції ) до навчання, людей і до себе.
2. В анкеті учні  оцінюють кожне питання за 5-бальною системою.
5 – завжди;
2 – ніколи;
4 – часто;
1 – у мене інша позиція;
3 – рідко;



3. Класний керівник підраховує середній бал по кожному із 7 критеріїв вихованості  В результаті кожен учень має 7 оцінок.
Потім 7 оцінок складають і ділять на 7. Середній бал і є умовним визначенням рівня вихованості. Якщо середній бал дорівнює:
5 – 4,5 – це високий рівень вихованості (В);
4,4 – 4,0 – достатній рівень (Д);
3,9 – 2,9 – середній рівень (С);
2,8 – 2,0 –низький рівень (Н).

Класний керівник заповнює таблицю.
Зведений аркуш вивчення рівня вихованості
учнів _________________ класу

№ п/п
Прізвище, ім’я
Показники (критерії вихованості)
Допитливість
Старан
ність
Працьо
витість
Моє ставлення до природи
Моє ставлення до школи
Прекрасне в моєму житті
Ставлення до себе
Середній бал
Рівень вихова
ності























У класі __________ учнів.
Із них  _________ чол. ( _____%) мають високий рівень вихованості;
           _________ чол. ( _____%) мають достатній рівень вихованості;
           _________ чол. ( _____%)  мають середній рівень вихованості;
          _________ чол. ( _____%)  мають низький рівень вихованості;
        
Класний керівник: Возник Тимур Валентинович





АНКЕТА
(для учнів 6  кл.)

Показники (критерії) вихованості
Завжди
(5 б.)
Часто
(4 б.)
Рідко
 (3 б.)
Ніколи (2 б.)
У мене інша позиція (1 б.)
1. Допитливість:





 - мені цікаво вчитися





 - я  виконую домашні завдання





 - я прагну одержувати хороші оцінки





 - я люблю читати





 - мені цікаво знаходити відповідні на незрозумілі      
запитання





2.   Старанність (ставлення до навчання):





- я наполегливий у навчанні





 - я уважний





 - я самостійний





 -  я допомагаю іншим і сам звертаюся по допомогу





 - я вчуся регулярно, без пропусків





3.      Працьовитість:





 - без праці не витягнеш і рибку зі ставка





 -  я бережливий до результатів праці людини





 - я  самостійно себе обслуговую





 - я роблю все акуратно і красиво





 - я виконую правила роботи





4.    Я і природа:





 - я бережу землю





 - я бережу рослини





 - я бережу тварин





 -  я бережу природу





5.   Я і школа:





- я виконую правила для учнів





- я виконую правила внутрішньо шкільного життя





- я беру участь у справах класу і школи





-   я добрий у взаєминах із людьми





6. Прекрасне в своєму житті:





- я акуратний і охайний





 - я дотримуюся культури поведінки





 - я ціную красу в своїх справах





-  я бачу  прекрасне в житті





7.Ставлення до самого себе:





 - я керую собою, своєю поведінкою





 - я дотримуюся санітарно-гігієнічних правил догляду за своїм одягом і зовнішністю






 - я піклуються про здоров'я





 - я вмію правильно розподіляти час навчання і відпочинку





- я не маю шкідливих звичок





ДІАГНОСТИКА ВИХОВАНОСТІ

Методика “Визначення рівня вихованості учнів” (  за Н.Капустіним, П.Третьяковим )
Зведений аркуш вивчення рівня вихованості
учнів ________6_________ класу

№ п/п
Прізвище, ім’я
Показники (критерії вихованості)
Допитливість
Старан
ність
Працьо
витість
Моє ставлення до природи
Моє ставлення до школи
Прекрасне в моєму житті
Ставлення до себе
Середній бал
Рівень вихова
ності
1
Галушка Дмитро

3.6
3.8
4.6
4
3
2.8
3.6
3.6
С
2
Герцовський Микола
3.6
4.4
3
3
3
3.4
3.2
3.3
С
3
Горячева Тетяна 

3.2
3.4
4
3.3
3
3.2
3.2
3.3
С
4
Кіпрєєв Іван

4.8
4.2
4.6
3.2
3.4
3.6
3.8
3.9
С
5
Климків Євген

4
3.8
4
3.4
5
3.4
3.6
3.8
С
6
Козлітін Сергій

4.2
4
4.4
3
4.4
4.4
3
4.0
Д
7
Кріль Андрій

4.4
4
4
4
3.6
3.6
3.8
3.9
С
8
Люфт Валерія

3.6
4
4.4
4.8
3.2
4.8
5
4.2
Д
9
Мірошніченко Ігор
3.8
3
3.2
4
3
2.6
3.6
3.3
С
10
Нестеренко Лілія

3
4.2
3.8
3.4
3.4
3.4
4.8
3.7
С
11
Рудік Ярослав

4
3.8
3.6
3.4
5
3.2
3.4
3.7
С
12
Сизоров Ігор

4.4
4
4
4
3.6
3.6
3.8
3.9
С
13
Тимофієнко Євген
4.2
4.2
4.4
4.8
3.4
3
3.6
3.9
С
14
Філін Крістіна

4.6
4.8
3.8
5
3.6
5
4.4
4.4
С
15
Щупаковський Валентин
4.2
4.4
4.2
4.4
4.4
4.6
4.6
4.3
Д


У класі _______15___ учнів.
Із них  _____-____ чол. ( _-____%) мають високий рівень вихованості;
           ____3_____ чол. ( __20___%) мають достатній рівень вихованості;
           _____12____ чол. ( ___80__%)  мають середній рівень вихованості;
          _____-____ чол. ( __-___%)  мають низький рівень вихованості;

        
Класний керівник __________ Т. В. Возник


Немає коментарів:

Дописати коментар