ДІАГНОСТИКА ВИХОВАНОСТІ
Методика
“Визначення рівня вихованості учнів” ( за Н.Капустіним, П.Третьяковим )
ІНСТРУКТАЖ:
1.
Вихованість – це інтегративний показник сформованого ставлення учня (його
позиції ) до навчання, людей і до себе.
2. В
анкеті учні оцінюють кожне питання за
5-бальною системою.
5 – завжди;
2 – ніколи;
|
4 – часто;
1 – у мене інша позиція;
|
3 – рідко;
|
3. Класний керівник підраховує середній бал по кожному із 7 критеріїв
вихованості В результаті кожен учень має
7 оцінок.
Потім 7 оцінок складають і ділять на 7. Середній бал і є умовним
визначенням рівня вихованості. Якщо середній бал дорівнює:
5 – 4,5 – це високий рівень вихованості (В);
4,4 – 4,0 – достатній рівень (Д);
3,9 – 2,9 – середній рівень (С);
2,8 – 2,0 –низький рівень (Н).
Класний керівник заповнює
таблицю.
Зведений аркуш вивчення рівня вихованості
учнів
_________________ класу
№ п/п
|
Прізвище,
ім’я
|
Показники (критерії
вихованості)
|
||||||||
Допитливість
|
Старан
ність
|
Працьо
витість
|
Моє ставлення
до природи
|
Моє ставлення
до школи
|
Прекрасне в
моєму житті
|
Ставлення до
себе
|
Середній бал
|
Рівень
вихова
ності
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
У класі
__________ учнів.
Із них _________ чол. ( _____%)
мають високий рівень вихованості;
_________ чол. (
_____%) мають достатній рівень вихованості;
_________ чол. (
_____%) мають середній рівень
вихованості;
_________ чол. (
_____%) мають низький рівень вихованості;
Класний керівник: Возник Тимур Валентинович
АНКЕТА
(для
учнів 6 кл.)
Показники (критерії) вихованості
|
Завжди
(5 б.)
|
Часто
(4 б.)
|
Рідко
(3 б.)
|
Ніколи (2 б.)
|
У мене інша позиція (1 б.)
|
1. Допитливість:
|
|
|
|
|
|
- мені цікаво вчитися
|
|
|
|
|
|
- я виконую домашні завдання
|
|
|
|
|
|
- я прагну одержувати хороші оцінки
|
|
|
|
|
|
- я люблю читати
|
|
|
|
|
|
- мені цікаво знаходити відповідні на
незрозумілі
запитання
|
|
|
|
|
|
2. Старанність (ставлення до навчання):
|
|
|
|
|
|
- я наполегливий у навчанні
|
|
|
|
|
|
- я
уважний
|
|
|
|
|
|
- я
самостійний
|
|
|
|
|
|
- я
допомагаю іншим і сам звертаюся по допомогу
|
|
|
|
|
|
- я
вчуся регулярно, без пропусків
|
|
|
|
|
|
3.
Працьовитість:
|
|
|
|
|
|
- без праці не витягнеш і рибку зі ставка
|
|
|
|
|
|
- я
бережливий до результатів праці людини
|
|
|
|
|
|
- я
самостійно себе обслуговую
|
|
|
|
|
|
- я роблю все акуратно і красиво
|
|
|
|
|
|
- я виконую правила роботи
|
|
|
|
|
|
4. Я і природа:
|
|
|
|
|
|
- я
бережу землю
|
|
|
|
|
|
- я
бережу рослини
|
|
|
|
|
|
- я
бережу тварин
|
|
|
|
|
|
- я бережу природу
|
|
|
|
|
|
5. Я і школа:
|
|
|
|
|
|
- я виконую правила для учнів
|
|
|
|
|
|
- я виконую правила внутрішньо шкільного
життя
|
|
|
|
|
|
- я беру участь у справах класу і школи
|
|
|
|
|
|
- я добрий у взаєминах із людьми
|
|
|
|
|
|
6. Прекрасне в своєму житті:
|
|
|
|
|
|
- я акуратний і охайний
|
|
|
|
|
|
- я дотримуюся культури поведінки
|
|
|
|
|
|
- я ціную красу в своїх справах
|
|
|
|
|
|
-
я бачу прекрасне в житті
|
|
|
|
|
|
7.Ставлення до самого
себе:
|
|
|
|
|
|
- я керую собою, своєю поведінкою
|
|
|
|
|
|
- я дотримуюся санітарно-гігієнічних правил
догляду за своїм одягом і зовнішністю
|
|
|
|
|
|
- я піклуються про здоров'я
|
|
|
|
|
|
- я
вмію правильно розподіляти час навчання і відпочинку
|
|
|
|
|
|
- я не маю шкідливих звичок
|
|
|
|
|
|
ДІАГНОСТИКА ВИХОВАНОСТІ
Методика
“Визначення рівня вихованості учнів” ( за Н.Капустіним, П.Третьяковим )
Зведений аркуш вивчення рівня вихованості
учнів
________6_________ класу
№ п/п
|
Прізвище,
ім’я
|
Показники (критерії
вихованості)
|
||||||||
Допитливість
|
Старан
ність
|
Працьо
витість
|
Моє ставлення
до природи
|
Моє ставлення
до школи
|
Прекрасне в
моєму житті
|
Ставлення до
себе
|
Середній бал
|
Рівень
вихова
ності
|
||
1
|
Галушка Дмитро
|
3.6
|
3.8
|
4.6
|
4
|
3
|
2.8
|
3.6
|
3.6
|
С
|
2
|
Герцовський Микола
|
3.6
|
4.4
|
3
|
3
|
3
|
3.4
|
3.2
|
3.3
|
С
|
3
|
Горячева Тетяна
|
3.2
|
3.4
|
4
|
3.3
|
3
|
3.2
|
3.2
|
3.3
|
С
|
4
|
Кіпрєєв Іван
|
4.8
|
4.2
|
4.6
|
3.2
|
3.4
|
3.6
|
3.8
|
3.9
|
С
|
5
|
Климків Євген
|
4
|
3.8
|
4
|
3.4
|
5
|
3.4
|
3.6
|
3.8
|
С
|
6
|
Козлітін Сергій
|
4.2
|
4
|
4.4
|
3
|
4.4
|
4.4
|
3
|
4.0
|
Д
|
7
|
Кріль Андрій
|
4.4
|
4
|
4
|
4
|
3.6
|
3.6
|
3.8
|
3.9
|
С
|
8
|
Люфт Валерія
|
3.6
|
4
|
4.4
|
4.8
|
3.2
|
4.8
|
5
|
4.2
|
Д
|
9
|
Мірошніченко Ігор
|
3.8
|
3
|
3.2
|
4
|
3
|
2.6
|
3.6
|
3.3
|
С
|
10
|
Нестеренко Лілія
|
3
|
4.2
|
3.8
|
3.4
|
3.4
|
3.4
|
4.8
|
3.7
|
С
|
11
|
Рудік Ярослав
|
4
|
3.8
|
3.6
|
3.4
|
5
|
3.2
|
3.4
|
3.7
|
С
|
12
|
Сизоров Ігор
|
4.4
|
4
|
4
|
4
|
3.6
|
3.6
|
3.8
|
3.9
|
С
|
13
|
Тимофієнко Євген
|
4.2
|
4.2
|
4.4
|
4.8
|
3.4
|
3
|
3.6
|
3.9
|
С
|
14
|
Філін Крістіна
|
4.6
|
4.8
|
3.8
|
5
|
3.6
|
5
|
4.4
|
4.4
|
С
|
15
|
Щупаковський Валентин
|
4.2
|
4.4
|
4.2
|
4.4
|
4.4
|
4.6
|
4.6
|
4.3
|
Д
|
У класі
_______15___ учнів.
Із них _____-____ чол. ( _-____%)
мають високий рівень вихованості;
____3_____ чол. ( __20___%)
мають достатній рівень вихованості;
_____12____ чол. ( ___80__%) мають середній рівень вихованості;
_____-____ чол.
( __-___%)
мають низький рівень вихованості;
Класний керівник __________ Т. В. Возник
Немає коментарів:
Дописати коментар