вівторок, 25 лютого 2020 р.

Майстер клас


Виступ на засідання педагогічної ради
Тема «Розвиток комунікативних навичок здорового способу життя на уроках англійської мови»
Вчитель Возник Т. В.
Зміни, які відбуваються у сучасних міжнародних відносинах, засобах комунікації (використання нових інформаційних технологій) вимагають підвищення комунікативної компетенції школярів, вдосконалення їхньої філологічної підготовки, тому пріоритетне значення набуло вивчення ІМ не тільки в якості засобу спілкування, а й в якості певного методу узагальнення культурної спадщини країни, мова якої вивчається.
Таким чином основне завдання сучасного педагога полягає у формуванні  особистості з таким рівнем культурного розвитку, який дозволяє вільно орієнтуватись і комфортно почуватись у різноманітних комунікативних ситуаціях. Найбільше цьому сприяє комунікативний підхід, який зумовлює практичну мету навчання й вивчення іноземних мов, а саме: формування і розвиток  міжкультурної комунікативної компетенції. Комунікативна мета у вивченні ІМ є приорітетною, бо вона передбачає таку організацію діяльності, яка спрямована на оволодіння учнями спілкуванням в усній (говоріння,аудіювання) та писемній(читання,письмо) формах у межах визначених комунікативних сфер, тематики ситуативного мовлення та на основі вивченого мовного і мовленнєвого матеріалу. Саме набуття комунікативної  компетентності перетворює учня з носія академічних знань на людину соціально активну, налаштовану на соціалізацію у суспільстві з метою практичного використання набутих знань.
Завдання мастер-класу:
ž Опрацювання та систематизація існуючого теоретичного та практичного досвіду з даної проблеми.
ž Вибір інноваційних технологій формування  комунікативної компетенції учнів школи у процесі вивчення англійської мови, обґрунтування даного вибору.
ž Практичне застосування сформованого методичного комплексу.
ž Визначення ступеня ефективності застосування інноваційних технологій для формування комунікативної компетенції учнів на уроках англійської мови у початковій школі.
Процес формування комунікативної компетентності є складним і залежить від багатьох чинників: індивідуальних особливостей, віку, психолого-педагогічних умов, соціокультурних особливостей макро- і мікросередовища тощо. Суттєвий вплив на її формування мають соціальні інститути навчання та виховання: сім’я, школа, заклади організації дозвілля, засоби масової комунікації тощо, завдяки яким формується свідомість, світогляд особистості, її моральні якості, накопичення досвіду міжособистісного спілкування, реалізація особистістю своїх можливостей у різних видах суспільної діяльності.
На цьому етапі я зіткнувся з багатьма труднощами, зумовленими віковими особливостями школярів:
-        недостатня довільна увага(дитина не може сконцентрувати увагу протягом необхідного часу, часто відволікається)
-        несформованість розумового плану дій (школяр не може виконати завдання «про себе», потребує зорової опори)
-        порушення короткотривалої пам'яті ( виробляє незначний обсяг інформації, погано утримує проміжні матеріали)
-        мовленнєві недоліки (учень плутає слова за звучанням, неправильно вимовляє окремі звуки)
Також необхідно зазначити ряд деяких інших проблем, які впливають на інтенсивність вивчення ІМ:
-         недостатня мотивація;
-         відсутність чіткого бачення учнями найближчих і далеких перспектив і шляхів їх досягнення;
-         різниця в інтелектуальному потенціалі учнів;
-         недостатня систематизованість краєзнавчого матеріалу у змісті навчання.
У ході пошуку шляхів вирішення даних проблем я дійшла висновку ,що розв'язати їх можна шляхом формування соціокультурної комунікативної компетенції у навчанні і вихованні учнів.
Сутність мого досвіду полягає у створенні умов для творчої самореалізації учнів через розвиток їх здібностей і готовність вступити в діалог культур, в комунікацію на міжкультурному рівні.

Проект рішення:
1.     Вчителям гуманітарного циклу продовжувати проводити ряд вправ для покращення комунікації учнів, що у свою чергу слугує підвищенням соціокультурних навичок спілкування.
2.     Вчителям-предметникм працювати над покращенням розвитку творчих здібностей та розвитку критичного мислення, що забезпечує стійких мовний та мовленнєвий розвиток учнів різних вікових груп
3.     Педагогічному колективу працювати над формуванням комунікативних навичок учнів, для їх подальшої адаптації в умовах стрімкого розвитку сучасних інноваційних технологій. 



І. Початкова школа
1. Казка «Дієслово у теперішньому часі
Подання нового граматичного матеріалу у вигляді казки.
Жив-був собі один король. Звали того короля to be. І мав король трьох синів : AM, IS та ARE. Ніяк не могли вирішити сини хто з них головний. І наказав  їм тоді король вирушити в дорогу і знайти кожному з них власне королівство. Перший син AM вибрав найменше королівство, де був лише один житель- I. Другий син IS проїхав трохи далі і знайшов собі королівство, де жили HE, SHE та IT. Довше за всіх їхав третій син-ARE. Вподобав він найбільше королівство, в якому жили YOU, WE та THEY. Так і жили сини в своїх королівствах, та ніколи більше не зустрічались.
1. Фізкультхвилинки + ігри
«Head and shoulders»
«Too tee ta»
2. Гра «eleven»
Початкові класи. Засвоєння цифр. Рахунок від одного до 11. Той в кого випаде число 11 – виходить з гри. Переможець той, хто лишиться останній.
3. Гра «Хто швидше»
Учні виходять по двоє. Дістають картки зі словами. Відходять на певну відстань. По команді вчителя синхронно повертаються, той хто перший вкаже яка картка у суперника – перемагає.                        
ІІ. Середня школа
1.     Шифрувальник
Відгадати тему уроку за допомогою скрипту
2.     Гра «Magic square»
Урок-гра до поданої теми
А1 money
А2 shop
А3 plane
А4 train
B1 ticket
B2 sea
B3 country
B4 food
C1 школа
C2 привіт
C3 до побачення
C4 вчитель
D1 голова
D2 вода
D3 новий рік
D4 різдво
3. Гра «33»
ІІІ. Старша школа
1. Складання діалогів
2. Fill in the missing words


Use ‘must’ or ‘mustn’t’ to fill in the sentences.
TABLE  MANNERS
1  You ...  eat and speak at the same time.
2  You ... wash your hands before eating.
3  You ...  lick your knife and put it in your mouth.
4  You ...  eat with your fingers.
5  You ...  eat loudly.
6  You ...  use a napkin to clean your mouth.
7  You ...  leave the table while the others are still eating.
8  You ...  let an older person take food first.
9  You ...  sing or whistle while are eating.
10 You ... try not to make a mess around your plate.
Use ‘must’ or ‘mustn’t’ to fill in the sentences.
TABLE  MANNERS
1  You ...  eat and speak at the same time.
2  You ... wash your hands before eating.
3  You ...  lick your knife and put it in your mouth.
4  You ...  eat with your fingers.
5  You ...  eat loudly.
6  You ...  use a napkin to clean your mouth.
7  You ...  leave the table while the others are still eating.
8  You ...  let an older person take food first.
9  You ...  sing or whistle while are eating.
10 You ... try not to make a mess around your plate.
Use ‘must’ or ‘mustn’t’ to fill in the sentences.
TABLE  MANNERS
1  You ...  eat and speak at the same time.
2  You ... wash your hands before eating.
3  You ...  lick your knife and put it in your mouth.
4  You ...  eat with your fingers.
5  You ...  eat loudly.
6  You ...  use a napkin to clean your mouth.
7  You ...  leave the table while the others are still eating.
8  You ...  let an older person take food first.
9  You ...  sing or whistle while are eating.
10 You ... try not to make a mess around your plate.

1 коментар:

  1. The merit casino to bet on - Curacao Casino
    The best casino to bet on is the merit casino. The best casino to bet deccasino on. หารายได้เสริม The best casino to bet on. The best casino to bet on. The best casino to bet on. The best casino to bet on. The best casino to bet 제왕 카지노 on.

    ВідповістиВидалити